Продавець Hobbygames.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
482 відгуків
Hobbygames.ua
+380 (96) 326-64-57
Кошик
Настільна гра Queen Games Alhambra 2 The City Gates (4010350603178)

Настільна гра Queen Games Alhambra 2 The City Gates (4010350603178)

  • В наявності
  • Код: 16009

749 ₴

+380 (96) 326-64-57
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Настільна гра Queen Games Alhambra 2 The City Gates (4010350603178)
Настільна гра Queen Games Alhambra 2 The City Gates (4010350603178)В наявності
749 ₴
+380 (96) 326-64-57
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Alhambra: The City Gates" (Альгамбра. Міські ворота) — розширення до настільної гри "Alhambra".

 

"Alhambra" (Альгамбра) — настільна сімейна гра, орієнтована на будівництво міста. Гра "Alhambra", яка справедливо є флагманом німецької компанії "Queen Games" — виробника настільних ігор. Визнана та популярна, отримала безліч нагород, вона впродовж багатьох років тішить своєю простотою й сімейністю. За рівнем популярності гра цілком порівнянна з "Каркассоном" і "Колонізаторами" і має схожі з ними елементи ігрового процесу. Іншими словами, сім'ї або просто дитині, знайомим із "Каркасоном" або "Колонізаторами" буде дуже просто освоїти нову цікаву механіку настільної гри "Альгамбра".

«Ал-Калат Ал-Хамбра» у перекладі з арабської означає «червона фортеця». Така назва дістав палацовий комплекс, створений малирами всередині 14 століття неподалоку від іспанського міста Гранада. Сьогодні Альгамбра — одна з найпопулярніших пам'яток Іспанії та, напевно, найвідоміше свідчення арабського завоювання Піренейського півострова.
Історична Альгамбра будувалася впродовж століть: найдавніші стіни належать до 9 століття, а останню кардинальну реконструкцію зробив ужерегулюваний король Карл V у 16 столітті. Як результат, будівлі розташовані без жодного плану, коридори та зали можуть перетинатися під найнесподіванішими кутами. Однойменна настільна гра пропонує гравцям виправити це уникнення: споруди та стіни у вашій особистій Альгамбрі будуть розташовані в строгому порядку, а для перемоги просто необхідно ретельно планувати будівництво.

Розширення містить 4 додаткові модулі:
1. Міські Ворота.
2. Алмазы.
3. Персонажі.
4. Лагеря.

Кожен модуль може бути введений у гру окремо.

1. Міські Ворота.
* 6 карт міських воріт;
* 6 дерев'яних фішок воріт.

Фішки кладуться поруч із ринком. На початку гри під час поділки карт на 5 стосів, карти воріт рівномірно розподіляються по 3, 4 і 5 стопках. Щойно відкривається мапа Міських Ворот, вона кладеться поруч із фішками воріт або йде в колоду скидання, якщо біля фішок воріт уже лежить така картка. Інші картки монет відкриваються до 4 — як зазвичай.

Тепер замість монет гравець може взяти карту Міських Ворот (або замість карти обміну валюти під час гри з першим розширенням). Міські ворота ставляться на стику тайлів із ДВІЙною міською стіною, карта Міських Ворот виходить із гри. Міські Ворота "відкривають" стіни так, що "подвійне правило" виконуються.

Примітки:
* гравець може тримати кілька карт Міських Ворот на руках;
* гравець може використовувати карти Міських Ворот в один хід;
* мапа Міських Ворот також може бути використана під час перебудови палацу;
* одного разу розміщені ворота не можуть бути переміщені, як і 2 тайли, на яких вони стоять.

2. Алмази

Модуль складається з 10 карт алмазів перевагою від 3 до 9, це нова валюта в грі.Карти алмазів замішуються з картами монет. Гравці отримують свій стартовий капітал і гра йде звичайним ходом.

Алмази — це нова п'ята валюта в грі. Вони можуть бути використані для купівлі тайлів будівель на ринку. Алмази замінюють будь-яку валюту, але не можна комбінувати алмази з іншою валютою.

Примітки:
*Не можна комбінувати алмази з картами обміну валюти з першого розширення;
* наприкінці гри, під час визначення в кого більше грошей на руках, алмази участі в підрахунку не приймають;
* за алмази можна купувати персонажі.

3. Персонаж

Модуль складається з 10 карт персонажів. На початку гри, коли картки монет поділяються на 5 стопок, по 2 персонажі замішуються у 2, 3 і 4 стопки. Інші персонажі відкладаються в бік сорочкою вгору.

Щойно з колоди монет дістається картка персонажа, гра переривається на короткий час і починається аукціон. Гравець, чия черга ходити, проводить аукціон і першим називає ціну або пасує. Далі гравці по черзі підвищують ціну або пасують. Гравці мають називати ціну, яку вони можуть цінувати в ОДНОЇ ВАЛЮТІ. Хто пасував, більше участі в торгах не приймає. Гравець, який виграє аукціон, бере карту собі, кладе її перед собою обличчям угору та може використовувати її властивості. Гравці можуть мати будь-яку кількість карт персонажів. Якщо жоден гравець не запропонував ціну за персонаж, карта виходить із гри остаточно. Після аукціону гра йде звичайним ходом.

Символи на карті вказують як часто і коли можна використовувати властивості персонажа.

* Карти з символом W беруть участь у раундах підрахунку окулярів.
* Карти з символом 1Х використовуються одного разу й остаточно виходять із гри.
* Гравець може використовувати тільки 1 карту з символом алмазу (ромбік) у будь-якому раунді.

Гравець не може використовувати карти персонажів, якщо він вирішив скористатися допомогою Візуля (з першого розширення).

Персонажі

1. Addul Karimru41Xction — під час купівлі будівель Adul платить точну ціну й гравець отримує додатковий хід.

2. Addul Knihstigqueronбікult — якщо гравець купує будівлю за 10 або більше монет, гравець може взяти собі 1 карту грошей із тих, що перевернуті обличчям вгору.

3. Ammar El'Schaufqueronмбик Apple — дає змогу гравцеві наприкінці його ходу, перебудувати палац.

4. Faruk Will'habenqueramбікction — дає змогу гравцеві взяти кілька грошових карток, із загальною кількістю монет не більш ніж 7.

5. Fatima заслужен1X78 — гравець має негайно вирішити — або залишити цю карту до кінця гри, і вона принесе йому тоді 8 переможних очок, або ж обміняти карту на інший персонаж. Під час обміну береться верхній персонаж із стопки персонажів, що лежать обличчям донизу. Новий персонаж кладеться обличчям угору та може бути відразу ж використаний.

6. Hakim Walid33W98 — у раунді підрахунку окулярів приносить додаткові окуляри за половину будівель одного типу. Гравець вибирає один тип будівлі в кожному раунді підрахунку окулярів.

7. Laila Wundababahqueronомбікles — перед своїм ходом гравець може замінити 1 будівлю з ринку на нову (з мішечка з тайлами). Стара будівля йде в мішечок.

8. Machma Klainquerромбікult — перед своїм ходом гравець може поміняти 1 грошову карту з руки на 1 грошову, що лежить перед ринком. Нова карта має бути такою ж або нижчою за ціну.

9. Yammeradquerомбікult — на початку свого ходу гравець може взяти 1 верхню грошову карту з колоди, якщо гравець має менш ніж 3 грошові картки на руках. Якщо гравець витягує не грошову картку, то виконуються відповідні правила. Гравець може витягнути ще одну карту.

10. Yusuf E'Passuff33W94 — щоразу, коли йде підрахунок за стіни палацу, гравець отримує додатково 1 очко за кожні 3 очки стіни.

4. Лагеря

Це нові типи тайлів у грі. Розміщені правильно вони приносять додаткові очки. 8 тайлів таборів — на тайлах зображує їхню вартість, стіни-бастиони та стрілки, у напрямку яких вважаються додаткові окуляри.

Тайли таборій змішуються зі звичайними тайлами, і також потрапляють на ринок. Вони купуються за ціну, яка на них вказана відповідно до правил гри.

Але розміщення цих тайлів дещо відрізняється від розміщення звичайних тайлів.

* тайл табору має бути також орієнтований — як і фонтан, як і будівлі в самому палаці;
* тайл табору може бути приєднаний своєю стіною-бастіоном до стіни тайлу міста;
* тайли таборів з'єднуються між собою тільки полями без стін.

У кожному раунді підрахунку окулярів табору приносять додаткові очки. Самі тайли таборів окулярів не приносять, але кількість додаткових окулярів вважається в напрямку стрілок на тайлах таборів. Додаткові окуляри вважаються за допомогою підрахунку тайлів будівель, з'єднаних разом, прямою лінією в напрямку стрілки. (Внутрішні стіни лінію не переривають.) Кожна така будівля приносить 1 додаткове очко. Фонтан і Хажини робочі (з першого розширення) також вважаються. Для таборів із 2 стрілками окуляри вважаються за двома напрямами.

Під час підрахунку окулярів за найдовшу стіну в палаці — стіни з бастіонами та стіни без бастіонів вважаються однаково.

Основні
ВиробникGates
СтанНовий
  • Ціна: 749 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner