Alhambra: The City Gates" (Альгамбра. Міські ворота) — розширення до настільної гри "Alhambra".
"Alhambra" (Альгамбра) — настільна сімейна гра, орієнтована на будівництво міста. Гра "Alhambra", яка справедливо є флагманом німецької компанії "Queen Games" — виробника настільних ігор. Визнана та популярна, отримала безліч нагород, вона впродовж багатьох років тішить своєю простотою й сімейністю. За рівнем популярності гра цілком порівнянна з "Каркассоном" і "Колонізаторами" і має схожі з ними елементи ігрового процесу. Іншими словами, сім'ї або просто дитині, знайомим із "Каркасоном" або "Колонізаторами" буде дуже просто освоїти нову цікаву механіку настільної гри "Альгамбра".
«Ал-Калат Ал-Хамбра» у перекладі з арабської означає «червона фортеця». Така назва дістав палацовий комплекс, створений малирами всередині 14 століття неподалоку від іспанського міста Гранада. Сьогодні Альгамбра — одна з найпопулярніших пам'яток Іспанії та, напевно, найвідоміше свідчення арабського завоювання Піренейського півострова.
Історична Альгамбра будувалася впродовж століть: найдавніші стіни належать до 9 століття, а останню кардинальну реконструкцію зробив ужерегулюваний король Карл V у 16 столітті. Як результат, будівлі розташовані без жодного плану, коридори та зали можуть перетинатися під найнесподіванішими кутами. Однойменна настільна гра пропонує гравцям виправити це уникнення: споруди та стіни у вашій особистій Альгамбрі будуть розташовані в строгому порядку, а для перемоги просто необхідно ретельно планувати будівництво.
Розширення містить 4 додаткові модулі:
1. Міські Ворота.
2. Алмазы.
3. Персонажі.
4. Лагеря.
Кожен модуль може бути введений у гру окремо.
1. Міські Ворота.
* 6 карт міських воріт;
* 6 дерев'яних фішок воріт.
Фішки кладуться поруч із ринком. На початку гри під час поділки карт на 5 стосів, карти воріт рівномірно розподіляються по 3, 4 і 5 стопках. Щойно відкривається мапа Міських Ворот, вона кладеться поруч із фішками воріт або йде в колоду скидання, якщо біля фішок воріт уже лежить така картка. Інші картки монет відкриваються до 4 — як зазвичай.
Тепер замість монет гравець може взяти карту Міських Ворот (або замість карти обміну валюти під час гри з першим розширенням). Міські ворота ставляться на стику тайлів із ДВІЙною міською стіною, карта Міських Ворот виходить із гри. Міські Ворота "відкривають" стіни так, що "подвійне правило" виконуються.
Примітки:
* гравець може тримати кілька карт Міських Ворот на руках;
* гравець може використовувати карти Міських Ворот в один хід;
* мапа Міських Ворот також може бути використана під час перебудови палацу;
* одного разу розміщені ворота не можуть бути переміщені, як і 2 тайли, на яких вони стоять.
2. Алмази
Модуль складається з 10 карт алмазів перевагою від 3 до 9, це нова валюта в грі.Карти алмазів замішуються з картами монет. Гравці отримують свій стартовий капітал і гра йде звичайним ходом.
Алмази — це нова п'ята валюта в грі. Вони можуть бути використані для купівлі тайлів будівель на ринку. Алмази замінюють будь-яку валюту, але не можна комбінувати алмази з іншою валютою.
Примітки:
*Не можна комбінувати алмази з картами обміну валюти з першого розширення;
* наприкінці гри, під час визначення в кого більше грошей на руках, алмази участі в підрахунку не приймають;
* за алмази можна купувати персонажі.
3. Персонаж
Модуль складається з 10 карт персонажів. На початку гри, коли картки монет поділяються на 5 стопок, по 2 персонажі замішуються у 2, 3 і 4 стопки. Інші персонажі відкладаються в бік сорочкою вгору.
Щойно з колоди монет дістається картка персонажа, гра переривається на короткий час і починається аукціон. Гравець, чия черга ходити, проводить аукціон і першим називає ціну або пасує. Далі гравці по черзі підвищують ціну або пасують. Гравці мають називати ціну, яку вони можуть цінувати в ОДНОЇ ВАЛЮТІ. Хто пасував, більше участі в торгах не приймає. Гравець, який виграє аукціон, бере карту собі, кладе її перед собою обличчям угору та може використовувати її властивості. Гравці можуть мати будь-яку кількість карт персонажів. Якщо жоден гравець не запропонував ціну за персонаж, карта виходить із гри остаточно. Після аукціону гра йде звичайним ходом.
Символи на карті вказують як часто і коли можна використовувати властивості персонажа.
* Карти з символом W беруть участь у раундах підрахунку окулярів.
* Карти з символом 1Х використовуються одного разу й остаточно виходять із гри.
* Гравець може використовувати тільки 1 карту з символом алмазу (ромбік) у будь-якому раунді.
Гравець не може використовувати карти персонажів, якщо він вирішив скористатися допомогою Візуля (з першого розширення).
Персонажі
1. Addul Karimru41Xction — під час купівлі будівель Adul платить точну ціну й гравець отримує додатковий хід.
2. Addul Knihstigqueronбікult — якщо гравець купує будівлю за 10 або більше монет, гравець може взяти собі 1 карту грошей із тих, що перевернуті обличчям вгору.
3. Ammar El'Schaufqueronмбик Apple — дає змогу гравцеві наприкінці його ходу, перебудувати палац.
4. Faruk Will'habenqueramбікction — дає змогу гравцеві взяти кілька грошових карток, із загальною кількістю монет не більш ніж 7.
5. Fatima заслужен1X78 — гравець має негайно вирішити — або залишити цю карту до кінця гри, і вона принесе йому тоді 8 переможних очок, або ж обміняти карту на інший персонаж. Під час обміну береться верхній персонаж із стопки персонажів, що лежать обличчям донизу. Новий персонаж кладеться обличчям угору та може бути відразу ж використаний.
6. Hakim Walid33W98 — у раунді підрахунку окулярів приносить додаткові окуляри за половину будівель одного типу. Гравець вибирає один тип будівлі в кожному раунді підрахунку окулярів.
7. Laila Wundababahqueronомбікles — перед своїм ходом гравець може замінити 1 будівлю з ринку на нову (з мішечка з тайлами). Стара будівля йде в мішечок.
8. Machma Klainquerромбікult — перед своїм ходом гравець може поміняти 1 грошову карту з руки на 1 грошову, що лежить перед ринком. Нова карта має бути такою ж або нижчою за ціну.
9. Yammeradquerомбікult — на початку свого ходу гравець може взяти 1 верхню грошову карту з колоди, якщо гравець має менш ніж 3 грошові картки на руках. Якщо гравець витягує не грошову картку, то виконуються відповідні правила. Гравець може витягнути ще одну карту.
10. Yusuf E'Passuff33W94 — щоразу, коли йде підрахунок за стіни палацу, гравець отримує додатково 1 очко за кожні 3 очки стіни.
4. Лагеря
Це нові типи тайлів у грі. Розміщені правильно вони приносять додаткові очки. 8 тайлів таборів — на тайлах зображує їхню вартість, стіни-бастиони та стрілки, у напрямку яких вважаються додаткові окуляри.
Тайли таборій змішуються зі звичайними тайлами, і також потрапляють на ринок. Вони купуються за ціну, яка на них вказана відповідно до правил гри.
Але розміщення цих тайлів дещо відрізняється від розміщення звичайних тайлів.
* тайл табору має бути також орієнтований — як і фонтан, як і будівлі в самому палаці;
* тайл табору може бути приєднаний своєю стіною-бастіоном до стіни тайлу міста;
* тайли таборів з'єднуються між собою тільки полями без стін.
У кожному раунді підрахунку окулярів табору приносять додаткові очки. Самі тайли таборів окулярів не приносять, але кількість додаткових окулярів вважається в напрямку стрілок на тайлах таборів. Додаткові окуляри вважаються за допомогою підрахунку тайлів будівель, з'єднаних разом, прямою лінією в напрямку стрілки. (Внутрішні стіни лінію не переривають.) Кожна така будівля приносить 1 додаткове очко. Фонтан і Хажини робочі (з першого розширення) також вважаються. Для таборів із 2 стрілками окуляри вважаються за двома напрямами.
Під час підрахунку окулярів за найдовшу стіну в палаці — стіни з бастіонами та стіни без бастіонів вважаються однаково.
Основні | |
---|---|
Виробник | Queen Games |
Колір | Червоний |
Користувацькі характеристики | |
Кількість деталей | 0 |
- Ціна: 1 499 ₴