Продавець Hobbygames.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
379 відгуків
Hobbygames.ua
+380 (96) 326-64-57
Кошик
Letter of Marque

Letter of Marque

  • Немає в наявності
  • Код: 13176

537 

+380 (96) 326-64-57
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Letter of Marque
Letter of MarqueНемає в наявності
537 
+380 (96) 326-64-57
Опис
Інформація для замовлення

Якщо шукаєте глибину стратегій і мозгодробительные головоломки, тоді ви звернулися не за адресою. Якщо ж вам хочеться весело провести час всією сім'єю або з друзями, в тому числі далекими від настільних ігор, ласкаво просимо... Єдине, що є в цій грі, це блеф. Головне тут-вміти плутати сліди і передбачати хід думок суперників. І все це з легким нальотом піратської романтики.

Правила ж гри настільки прості, що освоюються в секунди і поміщаються у кількох абзацах.

Всім гравцям лунає з 5 кораблів, 5 карт скарбів і 3 карти гармат. 2 корабля кожного гравця обладнані гарматами, про що свідчить відповідний значок на дні підставки. Карти скарбів різняться цінністю, але колоди всіх гравців при цьому рівноцінні.

Перед грою всі гравці переміщують свої колоди скарбів і викладають по верхній карті на центр столу. Потім потайки вибирають один зі своїх кораблів і ставлять його на свою розкриту карту скарбів. Якщо цінність карт скарбів видно всім, то про те, які кораблі обладнані гарматами, а які ні, можна тільки припускати.

Кожен свій хід гравець може зробити одне з нижченаведеного:

  • Відправити корабель у морі. Для цього гравець розкриває верхню карту своєї колоди скарбів і викладає її на центр столу. А потім ставить на неї 1 з своїх решти кораблів.
  • Прийняти корабель з експедиції. Гравець бере з центру столу одну зі своїх карт скарбів і кладе перед собою горілиць, уявну "зону заліку". Потім він прибирає корабель, не показуючи дно його підставки, в коробку.
  • Напасти на корабель суперника. Гравець вказує, якою корабель він хоче обстріляти. Господар корабля показує всім його дно. Якщо корабель "озброєний", атака провалюється, корабель повертається на карту скарбів, а господар корабля забирає собі карту гармат іспанця його суперника і кладе її перед собою в зону заліку. Якщо ж корабель без гармат, атакував гравець забирає собі лежала під ним карту скарбів і викладає її перед собою горілиць у свою зону заліку; карта гармат іспанця гравця і атакований корабель прибираються в коробку. Гравець, у якого закінчилися карти гармат, не може нападати на чужі кораблі.
  • Пропустити хід. Гравець, у якого закінчилися карти в колоді скарбів, а в морі не залишилося кораблів, може пропустити хід і не зобов'язаний нападати на чужі кораблі.

Коли у всіх гравців закінчаться карти в колодах скарбів і кораблі в морі, гра завершується. Всі гравці складають цінність карт скарбів, що лежать в їх зонах заліку, і додають по 1 очку за кожну чужу картку гармат, що лежить там же. Переможцем оголошується гравець, який набрав найбільше очок. Нічия дозволяється на користь гравця, у якого залишилося більше карт гармат.

На словах все просто, от тільки спробуй в запалі гри передбачити, блефує гравець чи ні, і чи варто скарб, який перевозить його корабель, ризику втратити карту гармат просто так...

  • Ціна: 537 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner