Продавець Hobbygames.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
379 відгуків
Hobbygames.ua
+380 (96) 326-64-57
Кошик
Arkham Horror: The Black Goat of the Woods Expansion

Arkham Horror: The Black Goat of the Woods Expansion

  • Немає в наявності
  • Код: 13086

204 

+380 (96) 326-64-57
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Arkham Horror: The Black Goat of the Woods Expansion
Arkham Horror: The Black Goat of the Woods ExpansionНемає в наявності
204 
+380 (96) 326-64-57
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Black Goat of the Woods — це п'яте розширення до «Ужасу Архема». Сюжет розширення закручений навколо темного культу, що виник в Аркхемі, для членів якого криваві жертви та спалення — сіра повсякденність. З кожним утрачений днем сила культу росте, і з його могутністьом все ближче пробудження великого Стародавнього, що гнеться всьому живому загибелі. Сирники змушені вкорінюватися в культ, щоб пізнати свого ворога та врятувати Аркхем, та й весь світ, від катастрофи. Але чи зможуть вони встояти перед спокусою та виконати поставлене перед ними завдання, адже з кожним проведеним усередині культу вдень усе складніше чинити опір спокусам Чорногоіли лісів і залишатися вірним людству та самому собі. Всі відповіді хляться в душі та лісах. І те, й інше — потемніння. Чи готові ви зустрітися із зовнішньою і внутрішньою повікою? І якщо так, знайте, що на вас чекає...

 Крім нових карт простих і унікальних речей, заклинань, карт локацій, врат і міфу, які просто замішуються у відповідні колоди, «Black Goat of the Woods» дає гравцям можливість регулювати складність гри. Для цього в коробку з розширенням вкладено 5 карт складності, дві з яких полегшують життя сищиків, дві — ускладнюють, а остання нічого не змінює та залишає гру звичною. Крім того, серед нових карт міфу трапляються «прориви врат». Такі картки застосовуються, як звичайні міфи, поки не намагаються відкрити ворота в локації, у якій уже лежить старий друк. Тоді не відбувається жодного напливу монстрів, а натомість старий друк відбирається з поля, і з'являються нові ворота, з яких відразу ж лящать нові творці. І хоча «прорив» ніяк не впливає на трек розчарування і не наближає пробудження Стародавнього, він перечірує старі праці ситників, що зачинили ворота, на ні.

 Також розширення містить нову колоду контактів для Лісів, Чорної печери і Неприступного острова, але щоб вибратися на них, ситник для початку має вкорінитися в культ і завестися мапою членства «Одного з тисячі». Перебування в культі загрожує сищикам спокусою, які швидко перетворюються на вади. Наприклад, зелений дефект Endless Greed змушує ситника скарбити гроші, але не дає ділитися ними зі своїми колегами. Пороги діляться на зелені та сильніші — червоні. Варто сищикам запанувати в них, ідитоп, оскільки разом із закінченням подвійної колоди вад прокидається Стародавній. Єдиний спосіб позбутися вад — розірвати зв'язок із іншим світом, закривши ворота з тим самим символом, що вказаний на його мапі, а це непросто.

 Особливу увагу в цьому розширенні прикуто до одного з найвідоміших Стародавніх у пантеоні Лавкрафта — Шаб-ніггурату, і гравці можуть використовувати варіант гри з його передвісником. У цьому разі поруч із листом Стародавнього кладеться ввімкнений у розширення листоподібного листа. Його здібності діють упродовж усієї гри до перемоги сищиків або пробудження Стародавнього. Крім того, жетони дев'яти нових монстрів і всіх старих, на яких зображений символ «шестикутника», становлять другий пул монстрів. Щоразу, коли на полі мають з'явитися монстри, вони викладаються з обох пулів, отже, монстри з «шестиглинами» будуть частими гостями в Аркхемі. До того ж, на відміну від інших монстрів, вони не поступаються з поля щоразу, коли закриваються відповідні їм ворота, і варто сищику вбити одного з них, як він буде змушений взяти чергову карту вади. Здавалося б, складнощів досить, але ні — будь-який наплив монстрів додає на трекрубі нового жетону. І що ж у підсумку? Закриваєш або не закривай ворота, а пробудження Стародавнього уникнути дуже складно.

Комплектація:

- 88 карток Давнього,
- 9 жетонів монстрів,
- лист геральда,
- 90 карток сищиків.

Основні
СтанНовий
  • Ціна: 204 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner